Ik volgde de MBO opleiding tot het kappersvak maar helaas door kapper allergieën moest ik stoppen met de opleiding en ben ik de administratie ingerold.

Sinds juni 2020 werk ik bij Atalmedial op de afdeling Medische Administratie en bij het Klanten Contact Centrum. Ik startte in de Corona-crisis en tijdens de overgang naar het online afspraken systeem. Hierdoor was, en is, de werkdruk op de afdeling erg hoog waardoor de ruimte om goed ingewerkt te worden er niet echt was. De basis heb ik goed geleerd en verder ben ik meer uit eigen initiatieven en brutaliteit steeds meer gaan leren. Mijn motto is altijd ‘door het te doen leer je sneller en van fouten leer je’. 

Ik vind het werk enorm leuk omdat mijn werk zeer gevarieerd is en je echt als team elke dag hard werkt om patiënten snel te helpen met hun onderzoeken naar hun ziekte of genezing. Ik hou me voornamelijk bezig met aanvragen voor bloedafname aan huis, die via de mail of fax bij ons binnen komen. Wij controleren of de afname aan huis gedaan kan worden. Aan de hand van de postcode van de patiënt plannen wij de afspraak op een dag dat een van onze medewerkers Afnamedienst in die wijk prikt. Verder heb ik veel contact met zorginstellingen met vragen over uitslagen en nabepalingen en plannen wij via de telefoon patiënten in bij een prikpoli in de buurt.

Mijn baan past goed bij mijn gezinsleven, de arbeidsvoorwaarden zijn goed en de reistijd en werktijden zijn zeer aangenaam.

Ik werk in een ontzettend leuk team. Veel van mijn collega’s werken al langer dan 10 jaar bij het bedrijf, ze geven mij het gevoel dat ik er ook al 10 jaar zit en betrekken mij overal bij. Tuurlijk zijn er wel eens kleine conflicten maar dat is altijd snel opgelost en iedereen lacht erna weer.

Ik leer elke dag weer dingen bij. Wat ik met de tijd nog wel zou willen leren is meer inhoudelijke informatie over de bepalingen die geprikt worden. De basis ken ik wel maar iets dieper erop ingaan, daar ligt mijn interesse wel.