9 11, 2020

Waarom wordt mijn huid niet gedesinfecteerd voor de afname?

2020-11-09T16:00:54+01:009 november 2020|

De hygiënemaatregelen die wij volgen schrijven niet voor dat het desinfecteren van de plek van afname noodzakelijk is. Voor iedere patiënt gebruiken we een nieuwe, steriele naald en de afnamemedewerkers desinfecteren de handen nadat zij een een patiënt hebben geholpen. Dit zorgt ervoor dat de afname veilig en hygiënisch kan gebeuren.

9 11, 2020

Ik heb een afspraak gemaakt en zal op de dag van mijn afspraak langskomen. Zijn er extra maatregelen door het coronavirus waar ik rekening mee moet houden?

2020-11-09T16:00:00+01:009 november 2020|

U wordt verzoek om de volgende maatregelen in acht te nemen: Houd anderhalve meter afstand en schud geen handen Desinfecteer uw handen Gebruik papieren zakdoekjes en gooi ze weg na gebruik Kijk tijdens afname de andere kant op Atalmedial volgt de landelijke richtlijnen m.b.t. het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen op In de wachtkamers kunnen een maximaal aantal mensen plaatsnemen. Bij binnenkomst op onze afnamelocaties wordt op posters vermeld hoeveel mensen er in de wachtkamer plaats kunnen nemen. Ga alleen de wachtkamer en prikkamer in, tenzij het noodzakelijk is dat er iemand bij u is.

9 11, 2020

Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik ben helaas verhinderd. Moet ik mijn afspraak afzeggen?

2021-02-09T14:28:20+01:009 november 2020|

Kunt u onverhoopt niet op uw afspraak komen? U kunt deze hier annuleren door op "Afspraak annuleren" te klikken. Indien nodig kunt u ook uw afspraak verzetten. Klik dan op "Afspraak wijzigen". Heeft u een vraag over uw afspraak of hulp nodig bij het maken van een afspraak, neem dan contact op met ons klantcontactcentrum. Het klantcontactcentrum is bereikbaar op werkdagen van 08.00 – 17.00 uur via T 088 0037 705. Let op U kunt uw afspraak alleen online afzeggen of verzetten als u uw afspraak eerder ook online had gemaakt. Als u telefonisch een afspraak had gemaakt wordt u [...]

9 11, 2020

Ik heb geen e-mailadres. Hoe kan ik nu toch een afspraak maken?

2021-09-15T12:41:59+02:009 november 2020|

Iemand anders kan ook online een afspraak voor u maken als hij/zij een geldig e-mailadres heeft. Als u geen online afspraak kunt of wilt maken, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons klantcontactcentrum via 088 - 0037 705. Houd er rekening mee dat het druk kan zijn en de wachttijd kan oplopen. Indien u geen mogelijkheid heeft om (online) een afspraak te maken, dan kunt u terecht op één van onze locaties tijdens een inloopspreekuur. Kijk op deze locatielijst inloopspreekuur op welke afnamelocaties u terecht kunt.

Ga naar de bovenkant