Patiënten waarderen onze dienstverlening met een 8,2!

Goede service en afnamelocaties dicht bij huis vinden wij belangrijk bij Atalmedial. Kwaliteit en aandacht voor de patiënt staan hierbij voorop en daarom vinden wij het bij Atalmedial belangrijk of u, onze patiënt, dat ook zo ervaart. Dit doen we door elke twee jaar de tevredenheid onder onze patiënten te meten met een patiënttevredenheidsonderzoek op een aantal geselecteerde afnamelocaties. De vragen in dit onderzoek gaan o.a. over de vriendelijkheid van onze medewerkers, informatievoorziening (voor én na de bloedafname) en bereikbaarheid en wachttijden. De uitslag van het onderzoek (dat eind 2016 heeft plaatsgevonden) is inmiddels bekend. De algemene tevredenheid wordt door u met een 8,2 beoordeeld! En daar zijn we uiteraard trots op bij Atalmedial.

Suggesties en verbeterpunten Het onderzoek bereikt helaas niet al onze patiënten. Heeft u geen vragenlijst ontvangen tijdens uw bezoek aan een van onze locaties en wilt u alsnog uw mening kwijt? Dan kunt u ons contactformulier invullen.

Kwaliteit
Voor een goede dienstverlening aan onze aanvragers en patiënten is kwaliteit erg belangrijk. Atalmedial is sinds 2015 gecertificeerd op basis van de internationale normen: ISO-15189 (Medische laboratoria - bijzondere eisen voor kwaliteit en competentie). Dit betekent dat Atalmedial voldoet aan de internationale normen die gesteld worden aan de kwaliteit en professionaliteit van handelen binnen de medische laboratoria. Deze certificering betekent tevens dat onze organisatie elk jaar opnieuw wordt gecontroleerd.